The Guardian (2006) & Black Hawk Down (2001)

İzlenilmesi gereken filmlerden biri,savaş konulu filmlerin aksiyon açısından genelde zengin olması benim bu tarz filmleri sevmeme neden olduğunu söylemiştim,aynı zamanda savaş yanlısı olmadığımı gerektiği zaman yapılması gerektiğini v.s v.s Dün gece kanalları tararken bu filme rastladım cnbc-e'de,önceden izlemediğim için hangi film olduğunu çözmeye çalıştım.İlk olarak Irak ile ilgili sansamda Somalilileri gördüğümde az buçuk anladım.Yaşadığınız dünyadan bir an olsun kopmak ve bir anda kendinizi bulunduğunuz yerde hissetmek istiyorsanız bu film önerimdir,bol aksiyonla birlikte içinde dram unsurlarını da barındıran güzel bir savaş filmi.Amerika'nın kendini övmesi,çok insani oldukları cinsinden görüntüler,diyaloglar olsada o övgülere pek bakmadan izleyin.

Yönetmen: Ridley Scott
Yapım Yılı: 2001
Vizyon Tarihi: 01 Mart 2002
Firma: Revolution Studios
Süre: 2 saat 24 dk
Dil: İngilizce,
IMDB Puanı: 7.6 (78,884 Oy)

Ülke: Amerika
Tür: Aksiyon, Tarihi, Savaş
Görüntü: Renkli
Ses Düzeni: DTS, Dolby Digital, SDDS

Oyuncular: Karakterler:
  • Josh Hartnett
  • Ewan McGregor
  • Tom Sizemore
  • Eric Bana
  • William Fichtner
  • Ewen Bremner
  • Sam Shepard
  • Gabriel Casseus
  • Kim Coates
  • Hugh Dancy
  • Eversmann
  • Grimes
  • McKnight
  • Hoot
  • Serson
  • Nelson
  • Garrison
  • Kurth
  • Wex
  • Schmid

  • -

    Dün gecenin ikinci filmi,bizden biri Kevin Costner ve Ashton Kutcher'lı The Guardian'dı.Bu filmi yanılmıyorsam duymamıştım.Haliyle filmin ismini de bilmiyordum.Ancak güzel bir film olduğunu söyleyebilirim.Filmi Sahil Güvenlik işinin ehli Randall ile çaylak Fischer'ın,sonu tam bir dramla biten öğretmen-öğrencidende öte ilişkisi diye özetleyebiliriz.Fischer'ın çalışma azmi ve okulda Randall'a ait eski rekorları kırmasıyla başlayan,Randall'ın Fischer'a kol kanat germesiyle devam eden,aksiyonu yerinde macera filmi.Bulursanız izleyin.Burn After Reading'e bu film tercih bile edilebilir.

    Yönetmen: Andrew Davis
    Yapım Yılı: 2006
    Vizyon Tarihi: 27 Ekim 2006
    Firma: Beacon Pictures
    Süre: 2 saat 19 dk
    Dil: İngilizce
    IMDB Puanı: 6.7 (19,653 Oy)

    Ülke: Amerika
    Tür: Aksiyon, Macera, Dram
    Görüntü: Renkli
    Ses Düzeni: Dolby Digital, SDDS, DTS

    Oyuncular: Karakterler:
  • Kevin Costner
  • Ashton Kutcher
  • Sela Ward
  • Melissa Sagemiller
  • Clancy Brown
  • Omari Hardwick
  • Alex Daniels
  • Daniel J. Molthen
  • Andrew Schanno
  • Adam Pena
  • Ben Randall
  • Jake Fischer
  • Helen Randall
  • Emily Thomas
  • Capt. William Hadley
  • Carl Billings
  • Wild Bill
  • Co-Pilot Wakefield (Lcdr. Daniel J. Molthen, USCG)
  • Pilot Mitchell (Lt. Andrew Schanno, USCG)
  • Benjamin Reyes
  • 0 yorum:

    Önizleme