Mola Bitti Keyif Sürüyor

Başlık reklam koksada,sizi bilemem ama benim için çok doğru bir söz,bloglarım adına konuşacak olursam. Dediğim gibi benim için büyük bir keyif sevdiğim şeyleri sizlerle paylaşmak,sizlerin yorumunu almak,karşıt görüşlülerimle yaptığım akılcı tartışmalar,aynı görüşlü olanlarla fikirlerimi pekiştirmek,yanlış bir şey biliyorsam en yakın zamanda doğrusunu öğrenmek v.s. Futbol blogum(Futbol Daima) neredeyse 1,5 yaşında.Sinema blogum ise 10 ayı devirmiş durumda ve kendileri için verilebilecek en uzun arayı verdim,daha doğrusu vermek zorunda kaldım.Nedeni daha öncede belirttim;Teknik aksaklıklar demiştik.Neydi o teknik aksaklıklar,bilgisayar parçalarının önce tek tek sonra hep birlikte yarattığı,bozulma,kilitlenme,beyin basmama durumları... Evden yazamıyordum kısacası. Çözüm yok muydu? Tabii ki vardı ve yeni bilgisayar için harekete geçtim yaklaşık 2 ay önce.Arada bir de tatil yaptım,geri kalan vakitlerimde de hayatımın ilk iş tecrübesini yaşamakla meşguldüm.Futbol ve Sinemada her zaman kapsama alanımdaydı tabii ki.Bilgisayarda daha yeni geldi,çok sevdiğim bir abim benim için toparladı ve dün elime geçti.Nazar deymesin canavar gibi yenisi.Diyeceğim o ki verdiğim uzun ara artık sona erdi ve bir daha böyle bir şey olmaması en büyük temennim.

Futbol Daima & Giallo-Ray ortak yayını :p

1 yorum:

Unknown dedi ki...

afişteki adamı nedense hep Prison Break'deki Wentworth Miller'e benzetmişimdir...

Önizleme