21.Ankara Uluslararası Film Festivali

Heyecanla beklediğimiz 21.Ankara Uluslararası Film Festivali,10 Mart'ta Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrası'nda yapılan açılış töreniyle başladı. Festival kapsamında 30 ülkeden 200'ü aşkın film gösterilecek,çeşitli atölye çalışmaları ve etkinlikler gerçekleştirilecek. Festival adına Batı Sineması,Goethe Institut(Alman Kültür Merkezi) ve Çağdaş Sanatlar Merkezi en aktif noktalar.
Kendi adıma konuşacak olursam,açılışı açılış töreniyle yapmayı planlıyordum ancak bazı aksilikler çıktı ve Cuma günü programında yer alan "Kısa Sınır Tanımaz-1" ile yaptım kendi açılışımı. Bugün ise Ufuk Önen'in "Sinemada Ses ve Müzik Atölyesi"ne katıldım. Çok yararlı bir çalışma oldu,buradan tekrar teşekkür edelim kendisine Yarın için "Başka Bir Evren" biletim bulunuyor. Açık konuşmak gerekirse hepsine gideceğim diye kendimi kasmıyorum. Bana farklı şeyler katacak film ve atölyelerden oluşan bir program hazırladım kendime. Duymayan,uyanamayan sinemaseverlere,geç kalmadan sizde kendi programınızı hazırlayın diyorum. İyi seyirler...

0 yorum:

Önizleme