Giallo-Ray 3 Yaşında

Tam 3 yıl önce sinema sevdamı paylaşmak üzere açtığım blogumun yıl dönümünü övünçle kutlamaktayım. Ben onu büyüttükçe o, benim eleştirel yaklaşımıma şekil verdi; Yazdıkça öğrendim, araştırdıkça ufkum genişledi. Bu üç yılı özetlemem gerekirse sanırım şöyle bir şey çıkar: Okudum, yazdım, izledim ve tekrar izledim. Bu süreç benim sinema bilgim adına oldukça önemli bir rol oynadı. Uğur Mumcu Araştırmacı Gazetecilik Vakfı'nda devam ettiğim Film Atölyesi benim sinema adına kırılma noktalarımdan bir diğeri oldu. Sayın Erdem İliç'e ve atölyedeki diğer arkadaşlarıma buradan şükranlarımı sunarım.
Blogsal anektodlarıma geçecek olursam; Sinema blogumu çok sık güncelleyemiyorum, malum mezuniyet çabaları. Ancak, fırsat yarattıkça sizlerle beraber olmaya ve güzel, okunası şeyler paylaşmaya çalışıyorum. Evet, takipçi sayım da öyle çok yüksek seviyelerde olmadı hiç bir zaman, bu blogda kendisinden bir şeyler görenler sessiz sedasız takiplerini sürdürdüler. Takip eden etmeyen herkese, her şeye rağmen teşekkür etmeyi de ihmal etmeyeyim. Son olarak, çocukluğumuzda film izlerken yaşadığımız duyguları günümüzde de çoğu zaman yaşıyor olmak gerçekten mutluluk verici bir şey. Kimse bu çocuksu yanını asla kaybetmemeli. Ve okumalı, izlemeli, sorgulamalı, eleştirmeli...
Hayatınızda her zaman perdenize yansıyan bir umut ışığı olsun, esenlikle ve sinema ile kalınız...
Batuhan SARICAN
Editör

2 yorum:

Hayal Kahvem dedi ki...

Selam Batuhan, inanın yeni gördüm bloğunuzu. Çok hoşmuş doğrusu. Hemen izlemeye alıyorum:) Daha nice yıllara! Sevgiler.

B. dedi ki...

Teşekkür ederim, hep birlikte diyelim :)

Önizleme